REGULAMIN
Chrześcijańskiej Szkoły Tańca Amen!
we Wrocławiu
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestniczenia w zajęciach i wydarzeniach organizowanych przez chrześcijańską Szkołę Tańca Amen! z siedzibą we Wrocławiu, wpisaną do KRS (REGON : 382770064), NIP 8943139075, a także zasady korzystania z pomieszczeń i pozostałej infrastruktury udostępnianych przez Szkołę.
1.2. Celem Szkoły jest rozwijanie umiejętności tanecznych uczestników w duchu chrześcijańskich wartości.
1.3. Uczestnictwo w zajęciach jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
2. Rodzaje zajęć
2.1. Kursy regularne: Stałe zajęcia odbywające się w określonych terminach i cyklach, przeznaczone dla grup o różnym poziomie zaawansowania. Kursy te są główną formą kształcenia w Szkole.
2.2. Warsztaty weekendowe: Intensywne zajęcia odbywające się w weekendy, skupiające się na konkretnych technikach, stylach tańca lub tematach związanych z rozwojem tanecznym.
2.3. Imprezy taneczne: Wydarzenia organizowane przez Szkołę, mające na celu integrację uczestników oraz prezentację nabytych umiejętności w formie występów, pokazów lub wspólnych spotkań.
3. Zasady uczestnictwa
3.1. Zajęcia przeznaczone są dla osób pełnoletnich oraz dla nastolatków od 15 roku życia za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
3.2. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest zgłoszenie się do Szkoły, wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz opłacenie czesnego.
3.3. Uczestnicy zobowiązani są do regularnego uczęszczania na zajęcia. W przypadku nieobecności należy powiadomić instruktora z wyprzedzeniem.
3.4. Zajęcia rozpoczynają się i kończą wspólną modlitwą. Uczestnictwo w zajęciach oznacza akceptację tego punktu programu oraz aktywne w nim uczestnictwo. Uczestnicy nie muszą być wierzący, jednak zobowiązani są do uszanowania obowiązującej kultury zajęć.
4. Zasady płatności
4.1. Opłaty za zajęcia są dokonywane wyłącznie przelewem bankowym na konto Szkoły.
4.2. Płatność powinna być uiszczana z góry za każdy cykl czterech zajęć.
4.3. Koszt cyklu czterech zajęć wynosi 120 zł dla dorosłych oraz 110 zł dla studentów, chyba że obowiązują specjalne oferty promocyjne, wówczas uczestnicy muszą dostosować się do cen określonych na stronie internetowej Szkoły lub w formularzu zapisów.
4.4. W przypadku opóźnienia w płatności Szkoła zastrzega sobie prawo do zawieszenia uczestnictwa w zajęciach.
4.5. Wpłacone czesne nie podlega zwrotowi, z wyjątkiem przypadków określonych w dalszej części regulaminu.
5. System odrabiania zajęć
5.1. Uczestnicy, którzy nie mogą wziąć udziału w zajęciach, zobowiązani są do zgłoszenia swojej nieobecności najpóźniej 5 minut przed rozpoczęciem zajęć, poprzez wysłanie wiadomości na adres kontakt.amen@gmail.com lub na odpowiednią grupę na Facebooku.
5.2. Po zgłoszeniu nieobecności, uczestnik powinien wykonać zrzut ekranu jako potwierdzenie zgłoszenia.
5.3. Uczestnicy mają możliwość odrobienia zajęć w ciągu 2 tygodni od powrotu na zajęcia. Przy zgłaszaniu chęci odrobienia zajęć, należy dołączyć zdjęcie potwierdzające zgłoszoną nieobecność oraz poinformować, na których konkretnych zajęciach chcą odrobić nieobecność.
5.4. Uczestnik musi poczekać na zgodę instruktora na odrobienie zajęć w wybranym terminie.
5.5. Na zajęcia odrabiane uczestnik może przyjść z osobą towarzyszącą, która nie płaci wtedy za zajęcia.
6. Zasady zachowania
6.1. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad kultury osobistej i wzajemnego szacunku, zarówno wobec instruktorów, jak i innych uczestników.
6.2. Wszelkie formy przemocy, dyskryminacji czy nieodpowiedniego zachowania są surowo zabronione i mogą skutkować natychmiastowym usunięciem ze Szkoły.
6.3. Uczestnicy zobowiązani są do odpowiedniego stroju na zajęcia, zgodnego z zaleceniami instruktora.
7. Zasady bezpieczeństwa
7.1. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Szkole.
7.2. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje wynikające z nieprzestrzegania instrukcji nauczycieli.
7.3. W przypadku wystąpienia kontuzji lub urazu, uczestnik zobowiązany jest natychmiast powiadomić instruktora.
8. Zasady dotyczące rezygnacji i zwrotów
8.1. W przypadku rezygnacji z zajęć, uczestnik zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Szkoły z co najmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem.
8.2. W szczególnych przypadkach, takich jak ciężka choroba, możliwe jest uzyskanie zwrotu części czesnego, po indywidualnym rozpatrzeniu sytuacji przez Szkołę.
8.3. Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn od niej niezależnych. W takim przypadku, opłaty za odwołane zajęcia mogą zostać przeniesione na kolejne zajęcia lub zwrócone.
9. Ochrona danych osobowych
9.1. Uczestnicy zgadzają się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Szkołę na potrzeby organizacyjne, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO).
9.2. Administratorem danych osobowych jest Chrześcijańska Szkoła Tańca Amen we Wrocławiu.
9.3. Dane osobowe uczestników będą przetwarzane wyłącznie w celu organizacji zajęć oraz kontaktu z uczestnikami, a także do ewentualnego informowania o wydarzeniach i promocjach związanych z działalnością Szkoły.
9.4. Dane osobowe uczestników nie będą udostępniane podmiotom trzecim bez zgody uczestnika, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych prawem.
9.5. Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, przenoszenia oraz żądania ich usunięcia.
9.6. Uczestnicy mają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają, że ich dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem.
10. Zgoda na uwiecznienie wizerunku
10.1. Uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez Szkołę, w tym kursach, warsztatach oraz imprezach, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na uwiecznienie wizerunku uczestników na zdjęciach oraz materiałach wideo.
10.2. Szkoła zastrzega sobie prawo do wykorzystywania tych materiałów w celach promocyjnych, dokumentacyjnych oraz informacyjnych związanych z działalnością Szkoły.
10.3. Uczestnicy, którzy nie wyrażają zgody na uwiecznianie swojego wizerunku, powinni poinformować o tym organizatorów przed rozpoczęciem zajęć.
11. Postanowienia końcowe
11.1. Szkoła zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach uczestnicy będą informowani z wyprzedzeniem.
11.2. Wszelkie sprawy sporne będą rozstrzygane na drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia, właściwym do rozstrzygania sporów będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Szkoły.
Niniejszy regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania.